søndag 26. oktober 2008

Min mening om artikkelen: ingen flere ekskursjoner

Min mening om en skoleartikkel som er skrevet av; Axel Edsem Sæther
Artikkelen heter: Ingen flere ekskursjoner
Linken til siden er: http://www.frederikii.vgs.no/skoleavis/06/index.php

Her er min mening om denne artikkelen og saken.

Jeg er veldig enig i denne artikkelen. Hvorfor kunne de med technopakka dra til Trondheim, uten at de må ta igjen timene. Og hvorfor er det slike regler? Alle tidligere elever har kunnet dratt på turer. De som har hatt markedsføring og ledelse, har kunnet dra til et sted. Media klassene har vel fått dratt til NRK eller VG som Axel skriver. Norskfaget var det planlagt i fjor at vi skulle se på teater, men vi kunne ikke fordi vi ikke hadde penger. Og det med penger synes jeg bare er en dårlig unnskyldning. Vi bor i et land med utrolig mye penger, så jeg synes at det skal settes av mer penger til elvene og studentene. Kanskje det kan hjelpe karaktermessig også.
Også ekskursjoner tror jeg bare er godt for elevene. Få litt annen hverdag enn bare skolen.

Så dette synes jeg var en god artikkel av Axel.

Ingen kommentarer: